- Nacházíte se:
- AMK Ecce Homo Šternberk
- Naši jezdci
- Jezdec
Dieter Kern
Čtyři vítězství na Ecce Homo ho zařadilo do této síně slávy.
Dieter Kern navždy zůstane jezdcem, který získal nejvíce vítězství na Ecce Homo ve XX. století. Byl to zkušený německý pilot, který střídal okruhy se závody do vrchu, kde byl vskutku k neporažení. Již v roce 1971 se stal Mistrem Německa v závodech do vrchu. Vystřídal několik vozů Formule 3 až se v roce 1975 usadil v March F2. Vítězil zejména na domácích tratích. Zkusil i Maco F2 i F3 (viz Ecce Homo 1977). V roce 1977 získal 12 prvních a 6 druhých míst, vytvořil 12 traťových rekordů.
Na Ecce Homo startoval sedmkrát, ale pokud přijel s patřičným vozem a kondici, byl k neporazitelný. Jeho Alpine Renault F2, kterou před ním sedlal známý pilot F1 Lafitte ho přivedla ke 4 vítězsvtí ve Šternberku. Ale například v německém Homburgu vyhrál pětkrát v řadě! (1975-1979). Při svém posledním stratu u nás se objevil na Renaultu skupiny B, a o jeho dalších startech nám není známo.
Výsledky jezdce
date | race | place | s.č. | vůz | time | pos |
---|---|---|---|---|---|---|
26.07.1970 | Schauinsland | ST | Alpine | - | - Gr.4 | |
..1971 | ? | ST | Alpine | - | - | |
06.06.1971 | Rossfeld | 19 | 30 | Alpine | 06:56,30 | 3. GT |
22.08.1971 | St. Ursanne | 180 | Renault R8 | 07:11,12 | 63. Gr.1 | |
06.08.1972 | Schauinsland | KL | Alpine A364 | - | 9. RW | |
10.09.1972 | Reisdorf | 2 | Alpine A364 | 01:48,20 | - | |
28.10.1972 | Gourdon Caussols | 2 | Alpine A364 | 03:15,20 | - | |
29.10.1972 | Tanneron | 4 | Alpine A364 | 06:58,80 | - | |
03.06.1973 | Rossfeld | 10 | Alpine A364 | 03:36,00 | 3. Gr.8 | |
03.06.1973 | Rossfeld | AB | 27 | GRD | - | - Gr.5+7 |
28.07.1974 | Schauinsland | KL | Alpine A364 | - | 9. Gr.8 | |
11.08.1974 | Rheingau | ST | 108 | GRD | - | - |
..1975 | Homburg | 1 | March 742 | - | - | |
..1976 | Homburg | 1 | March 742 | - | - | |
27.06.1976 | Schauinsland | KL | Maco 376 | - | - Gr.7+8 | |
25.07.1976 | Risselberg | 3 | March | 02:50,38 | - | |
..1977 | Homburg | 1 | Maco 277 | - | - | |
12.06.1977 | Rossfeld | 2 | 44 | Maco 277 | 05:24,85 | 2. Gr.7 |
03.07.1977 | Šternberk | 22 | 12 | Maco 376 | 08:34,81 | 16. B8 |
03.07.1977 | Šternberk | NS | 13 | Maco 277 | - | - B8 |
..1978 | Homburg | 1 | Alpine 2J Kauhsen | - | - | |
11.06.1978 | Schauinsland | 7 | 228 | Alpine 2J Kauhsen | 10:52,13 | 2. Gr.8 |
25.06.1978 | Šternberk | 1 | 4 | Alpine 2J Kauhsen | 07:00,44 | 1. Gr.8 |
01.10.1978 | Baba | AB | 7 | Alpine 2J Kauhsen | - | - B8 |
..1979 | Homburg | 1 | Alpine 2J Kauhsen | - | - | |
02.09.1979 | Šternberk | 1 | 20 | Alpine 2J Kauhsen | 06:44,39 | 1. B8 |
31.08.1980 | Šternberk | 1 | 50 | Alpine 2J Kauhsen | 06:37,34 | 1. B8 |
20.09.1981 | Šternberk | 1 | 2 | Alpine 2J Kauhsen | 07:18,47 | 1. Gr.8 |
20.06.1982 | Šternberk | 3 | 1 | Alpine 2J Kauhsen | 06:43,09 | 2. E |
22.04.1984 | Šternberk | 63 | 28 | Renault 5 Turbo | 08:47,79 | 7. B |
Zdroj dat: euromontagna.com, Ing. Roman Krejčí