Menu

Mauro Nesti

Mauro Nesti

Ital z Bardalone není pouze legendou našeho závodu, ale celé historie evropských závodů do vrchu.

Mauro Nesti se do historie závodů do vrchu zapsal zlatým písmem. Začínal na Fiat Abartu, ale již v roce 1971 vlastnil čistokrevný spider AMS 2000, s nímž si vyjel několik pěkných míst v domácích závodech do vrchu a zúčastnil se i slavného Targa Florio, ale závod nedokončil. Pro další sezónu AMS vyměnil za Chevron a hned vyhrál několik závodů, například poprvé zvítězil na slavném kopci Cefalú, Rieti či Cesana Sestrieres. V průběhu sedmndesátých let se sporadicky objevoval i při různých mezinárodních okruhových závodech, včetně světového šampionátu. Skutečnou slávu mu však přinášely závody do vrchu. Opatřil si March BMW, opět spidera, a jel od vítězství k vítězství. Pokoušet se je všechny sečíst by bylo více než pošetilé. Když se v roce 1974 objevil s Lolou T294, pokračoval v dobývání traťových rekordů. Začal už také jezdit mimo rodnou Itálii a prvenství okusil i na závodech Mistrovství Evropy. Jeho opravdu fenoménální jízdu od vítězství k vítězství dále od roku 1977 podpořila nová Lola, tentokrát typ T296. Po roce 1980 se usadil v kokpitu italského vozu Osella PA9. Porážet ho dokázali jen francouzští profesionálové pro závody do vrchu s lehčími formulemi, například podobně fenomenální Tarrés na stroji Martini F2. Konkurovat mu se spiderem párkrát vyzkoušel další Francouz, Pignard a zajímavé bylo i účinkování dalšího Francouze, Xiberrase, o kterém se říkalo (byť neprávem), že pokud nevyhraje, tak havaruje. Například na Ampusu tento "divoch" porazil všechny formule, což je ve Francii velká vyjímka, a na samotného Nestiho najel neuvěřitelných 17 vteřin!!!

V době, kdy byl Ital z Bardalone již několikanásobným evropským šampiónem se začalo ve Šternberku šuškat o jeho startu u nás. Nakonec se premiéra odehrála v roce 1983. Jako podle scénáře zde Mauro hladce zvítězil s téměř dvacetisekundovým náskokem na Švýcara Kurta Buesse, který rozhodně neptřil mezi slabší jezdce! O rok později zde Ital svedl snad nejfantastičtější boj o prvenství na Ecce Homo v historii. V první jízdě zajel Ital traťový rekord, který vydržel jen do startu formulí, kdy ho překonal švýcar Caprez na Martini F2. Ital ve druhé jízdě zrychlil a překonal Capreze, jenže ten podruhé zrychlil ještě víc... Mauro byl poražen a jako by to předznamenalo jeho další působení ve Šternberku, které bylo více než smůlovaté a srovnat by se dalo snad jen s jeho účastí na St. Ursanne, kde po havárii v sedmdesátých letech nedokázal jet nikdy naplno.

Rok 1985 byl pro Itala ve Šternberku smutný tím, že udělal jezdeckou chybu a nyvhrál, leč byl třetí. V následujícím roce si však chuť zajisté prvenstvím zpravil. Ukončením jeho kariéry u nás byl rok 1989. Byl to rok, ve kterém již Ital vypustil evropský šampionát a do Šternberku přijel jen proto, že se mu tady vždycky líbilo. Jenže proti předpisům nahříval pneumatiky pro opravnou jízdu a ze závodu byl diskvalifikován.

To už je ale doba, kdy se vrátil k italskému šampionátu. Devítinásobný šampión Evropy pokračoval i doma ve sbírce mistrů. Do roku 1995 včetně byl pořád jedničkou, pak však Ital pomalu začal ztrácet dech s italskou špičkou. Když v roce 1997 vyměnil Lucchini za Bredu, již bylo téměř vyjímkou, že by Mauro zvítězil. Je sympatické, že jezdec takového jména na závodění nezanevřel a dál startuje nejen doma v Itálii, ale občas se objeví i na nějaké zahraničním kopci, například na Rechbergu 1997 či na Ilirske Bystrici 1998, kde s přehledem zvítězil. Jeho traťové rekordy již také zásluhou Dantiho a Irlanda zbledly. Rozhodně však Mauro není v Itálii nějakým outsiderem. Pravidelně jezdí do třetího, pátého místa a pro závody veteránů znovu nasazuje letitou Osella PA9 se kterou nemá mezi veterány v Evropě konkurenci.

Výsledky jezdce

date race place s.č. vůz time pos
10.06.1962 Fornovo 30 Fiat-Abarth 850 Turismo Corsa s4 847cc 09:24,30 2. TC
11.07.1965 Trento Bondone 29 Fiat-Abarth 1000 Turismo Corsa 14:14,90 - TC
10.07.1966 Trento Bondone 23 216 Fiat-Abarth 1000TC/66 14:07,30 2. TC
14.07.1968 Trento Bondone 93 Alfa Romeo Giulia GTA Junior 19:59,90 25. GT
03.08.1969 Cesana-Sestriere 13 420 Tecno 69-3 Ford-Holbay 05:51,50 1. Gr.9
..1970 Bolzano Mendola ST Abarth 1000 - - Gr.5
05.07.1970 Trento Bondone 9 52 Abarth 1000SP 12:35,27 4. Gr.7
15.07.1970 Cesana-Sestriere 17 Fiat Abarth 05:45,30 4. Gr.7
04.07.1971 Trento Bondone 8 70 AMS 11:56,58 6. B6
11.07.1971 Cesana-Sestriere 6 AMS 2000 05:24,60 4. B6
25.07.1971 Ascoli 5 AMS 2000 05:27,80 - Sports
29.08.1971 Ollon Villars P 186 AMS 2000 - - Gr.6+7
..1972 Cefalu 1 Chevron B21 - 1. Gr.5
..1972 Rieti 1 Chevron B21 06:29,00 -
09.07.1972 Cesana-Sestriere 1 Chevron B21 05:01,30 1. Gr.5+7
23.07.1972 Ascoli 1 Chevron B21 05:04,90 1. Gr.5
..1973 Rieti 1 March 73S 06:19,80 -
..1973 Macerata ST 240 March 73S - - S
01.04.1973 Ampus 3 Chevron B21 07:00,30 1. Gr.5+Gr.7
27.05.1973 Veneto 1 March 73S 05:32,00 - Gr.5
24.06.1973 Bolzano Mendola 1 March 73S 08:13,20 -
01.07.1973 Trento Bondone 1 142 March 73S 10:50,43 1. Gr.5
01.07.1973 Trento Bondone P 218 March 73S - - Gr.8
08.07.1973 Cesana-Sestriere 1 March 73S 04:59,40 1. Gr.5+7
19.08.1973 St. Ursanne AB March 73S - - Gr.5+7
..1974 Rieti 1 Lola T294 06:32,50 -
30.06.1974 Trento Bondone 3 114 Lola T294 11:20,13 1. Gr.5
06.07.1974 Cosenza 1 Lola T294 06:32,10 1. Gr.5+7
28.07.1974 Schauinsland 6 Lola T294 - 1. Gr.5+6
..1975 Vallecamonica 1 Lola T294 04:03,24 -
16.03.1975 Ampus 2 56 Lola T294 06:53,33 1. Gr.5-7
27.04.1975 Dobratsch 1 Lola T294 05:36,65 1. B6
18.05.1975 Estrela 3 55 Lola T294 07:42,19 1. B6
06.07.1975 Trento Bondone 1 118 Lola T294 10:50,60 1. Gr.5
13.07.1975 Bolzano Mendola 1 612 Chevron B21 08:02,35 1. Gr.5
03.08.1975 Rieti 2 Lola T294 06:15,04 2. B6
14.09.1975 Montseny P 104 Lola T294 - - Gr.5
..1976 Rieti 1 Chevron B21 07:31,13 -
..1976 Vallecamonica 1 Lola T294 03:57,40 -
..1976 Bolzano Mendola ST 796 Lola T294 - - Gr.5
..1976 Macerata ST 335 Lola T294 - -
04.04.1976 Ampus 5 Lola T294 07:40,68 3. B6
09.05.1976 Dobratsch 1 102 Lola T294 05:31,44 1. B6
24.05.1976 Montseny 2 98 Lola T294 09:03,06 1. B6
31.05.1976 Estrela 1 Lola T294 06:17,28 1. B6
10.07.1976 Trento Bondone 1 138 Lola T294 10:50,32 1. B6
18.07.1976 Cosenza 1 Lola T294 06:29,50 1. B6
25.07.1976 Ascoli 2 776 Chevron B27S 04:56,60 2. 6
08.08.1976 Mont Dore 5 Lola T294 05:21,39 1. B6
15.08.1976 St. Ursanne ST 21 Chevron B27S - - B6
29.08.1976 Coll de la Botella 1 Lola T294 05:57,86 1. B6
27.03.1977 Ampus 4 1 Lola T296 06:35,38 1. B6
22.05.1977 Montseny 5 Lola T296 09:07,19 3. B6
29.05.1977 Estrela 1 Lola T296 06:05,77 1. B6
12.06.1977 Rossfeld 4 28 Lola T296 05:28,98 1. B6
03.07.1977 Bolzano Mendola 1 432 Lola T296 07:50,05 1. B6
10.07.1977 Trento Bondone 1 156 Lola T296 10:54,22 1. B6
17.07.1977 Dobratsch 1 99 Lola T296 05:28,19 1. B6
31.07.1977 Coll de la Botella 1 87 Lola T296 03:12,03 1. B6
07.08.1977 Mont Dore 5 Lola T296 05:39,31 1. B6
21.08.1977 St. Ursanne 14 Lola T296 04:51,41 7. B6
28.08.1977 Macerata 1 277 Lola T296 05:54,30 1. B6
04.09.1977 Potenza 1 218 Lola T296 09:49,95 1. B6
..1978 Varano 1 Lola T296 - -
..1978 Mugello 2 Lola T296 - -
..1978 Potenza 1 Lola T296 09:56,95 -
..1978 Macerata 1 Lola T296 06:02,03 -
..1978 Alpl 1 Lola T296 05:24,67 1. B6
09.04.1978 Ampus 5 41 Lola T296 06:34,98 1. B6
21.05.1978 Montseny 5 76 Lola T296 07:49,59 2. B6
11.06.1978 Schauinsland 2 207 Lola T296 10:06,32 2. B6
18.06.1978 Cosenza 1 Lola T296 - 1. B6
09.07.1978 Dobratsch 1 85 Lola T296 05:28,58 1. B6
23.07.1978 Ascoli 1 309 Lola T296 04:44,12 1. B6
30.07.1978 Rieti 1 Lola T296 06:06,93 1. B6
13.08.1978 Mont Dore 6 190 Lola T296 05:12,16 1. B6
20.08.1978 St. Ursanne 9 Lola T296 04:04,34 2. B6
17.09.1978 Cefalu 2 Lola T296 - 2. B6
01.04.1979 Ampus 6 64 Lola T296 06:29,42 1. B6
01.05.1979 Alpl 3 145 Lola T296 05:32,83 1. B6
20.05.1979 Montseny 1 94 Lola T296 07:26,79 1. B6
27.05.1979 Estrela 1 66 Lola T296 07:03,87 1. B6
10.06.1979 Dobratsch 2 75 Lola T296 04:52,75 1. B6
24.06.1979 Bolzano Mendola 1 399 Lola T296 07:21,61 1. B6
01.07.1979 Trento Bondone 1 148 Lola T296 10:55,10 1. B6
15.07.1979 Macerata 2 Lola T296 06:00,52 2. B6
22.07.1979 Potenza 1 Lola T296 10:01,58 1. B6
29.07.1979 Ascoli ST 393 Lola T296 - - B6
05.08.1979 Mont Dore 9 218 Lola T296 05:14,74 2. B6
19.08.1979 St. Ursanne 14 23 Lola T298 04:16,51 3. B6
23.09.1979 Puig Major 4 77 Lola T298 08:04,40 2. B6
..1980 Potenza NS Lola T298 - -
18.05.1980 Montseny 3 85 Lola T298 06:36,80 3. Gr6
15.06.1980 Caprino-Spiazzi KL 331 Lola T298 - - B6
29.06.1980 Rieti 2 Lola T298 06:10,60 2. B6
06.07.1980 Trento Bondone 1 108 Lola T298 10:36,72 1. B6
27.07.1980 Ascoli 2 378 Lola T298 04:45,23 2. B6
14.06.1981 Rieti 1 331 Osella PA 9 06:08,48 1. B6
28.06.1981 Bolzano Mendola 1 324 Osella PA 9 07:49,92 1. B6
05.07.1981 Trento Bondone 1 126 Osella PA 9 10:34,38 1. B6
12.07.1981 Ascoli 1 304 Osella PA 9 04:50,25 1. B6
20.09.1981 Šternberk P 36 Osella PA 9 - - B6
09.05.1982 Alpl 2 85 Osella PA 9 04:49,39 1. B6
30.05.1982 Montseny 2 82 Osella PA 9 06:28,42 2. B6
13.06.1982 Rechberg 1 90 Osella PA 9 06:18,06 1. B6
20.06.1982 Vallecamonica 1 674 Osella PA 9 03:55,50 1. B6
04.07.1982 Rieti 1 Osella PA 9 06:06,52 1. B6
18.07.1982 Ascoli 1 372 Osella PA 9 04:41,80 1. B6
25.07.1982 Cosenza 1 319 Osella PA 9 06:14,50 1. B6
31.07.1982 Verzegnis ST 326 Osella - -
..1983 Rieti 1 Osella PA 9 06:02,50 -
..1983 Vallecamonica 1 Osella PA 9 03:52,00 -
27.03.1983 Ampus 3 26 Osella PA 9 06:28,89 2. B6
24.04.1983 Šternberk 1 57 Osella PA 9 06:22,36 1. B6
22.05.1983 Estrela 1 Osella PA 9 05:54,79 1. B6
29.05.1983 Montseny 1 126 Osella PA 9 06:13,76 1. B6
12.06.1983 Rechberg 1 150 Osella PA 9 05:27,75 1. 6
03.07.1983 Cosenza 1 Osella PA 9 06:04,89 1. B6
10.07.1983 Macerata 1 398 Osella PA 9 05:46,90 1. 6
21.08.1983 St. Ursanne 1 96 Osella PA 9 04:12,08 1. B6
02.10.1983 Oberjoch 3 64 Osella PA 9 08:15,85 1. B6
..1984 Caprino-Spiazzi 1 Osella PA 9 03:16,72 1.
..1984 Vallecamonica 1 Osella PA 9 03:46,00 -
22.04.1984 Šternberk 2 1 Osella PA 9 06:15,85 1. B6
27.05.1984 Montseny 1 101 Osella PA 9 06:17,54 1. B6
10.06.1984 Rechberg 1 117 Osella PA 9 05:20,59 1. B6
24.06.1984 Rieti 1 Osella PA 9 05:58,39 1. B6
08.07.1984 Potenza 1 Osella PA 9 - 1. B6
22.07.1984 Schauinsland 3 100 Osella PA 9 07:38,91 1. B6
29.07.1984 Popoli 1 450 Osella PA 9 04:25,29 1. B6
26.08.1984 St. Ursanne 20 25 Osella PA 9 02:21,31 6. B6
28.04.1985 Ampus 4 32 Osella PA 9 06:23,83 1. B6
12.05.1985 Rampa da Falperra 1 1 Osella PA 9 04:10,71 1. B6
19.05.1985 Montseny 1 99 Osella PA 9 05:15,16 1. B6
09.06.1985 Rechberg 1 103 Osella PA 9 05:22,47 1. B6
16.06.1985 Šternberk 3 1 Osella PA 9 06:46,32 3. B6
30.06.1985 Rieti 1 421 Osella PA 9 05:56,86 1. B6
01.09.1985 Turckheim KL 31 Osella PA 9 05:51,37 2. B6
15.09.1985 Cefalu 1 306 Osella PA 9 06:26,63 1. B6
06.10.1985 Oberjoch 2 56 Osella PA 9 06:31,49 1. B6
27.04.1986 Ampus 4 29 Osella PA 9 06:46,26 1. B6
11.05.1986 Montseny 1 90 Osella PA 9 05:16,09 1. B6
18.05.1986 Rampa da Falperra 1 1 Osella PA 9 04:10,80 1. B6
01.06.1986 Rechberg 4 126 Osella PA 9 05:45,96 3. B6
15.06.1986 Šternberk 1 1 Osella PA 9 06:24,95 1. B6
22.06.1986 Bolzano Mendola ST 208 Osella PA 9 - -
29.06.1986 Rieti 1 226 Osella PA 9 06:03,22 1. B6
13.07.1986 Potenza 1 233 Osella PA 9 08:11,79 1. B6
20.07.1986 Cesana-Sestriere 1 Osella PA 9 04:39,00 1. B6
27.07.1986 Ascoli ST 242 Osella PA 9 - -
10.08.1986 Mont Dore AB 238 Osella PA 9 - - B6
17.08.1986 St. Ursanne 10 12 Osella PA 9 04:09,58 4. B6
..1987 Vallecamonica 1 Lucchini S287 03:55,40 -
10.05.1987 Rampa da Falperra 1 1 Osella PA 9 04:09,27 1. C3
17.05.1987 Montseny 1 111 Osella PA 9 06:16,42 1. C3
31.05.1987 Rechberg 4 115 Osella PA 9 05:44,38 4. C3
21.06.1987 Pecs 1 81 Osella PA 9 06:31,79 1. C3
28.06.1987 Šternberk 2 1 Osella PA 9 06:26,20 2. C3
12.07.1987 Cesana-Sestriere ST 4 Osella PA 9 - - C3
19.07.1987 Ascoli 1 Osella PA 9 04:42,22 1. C3
26.07.1987 Ayent-Anzere P Osella PA 9 - - C
09.08.1987 Mont Dore 10 221 Lucchini S287 05:11,12 5. C3
15.08.1987 Popoli 1 Osella PA 9 04:35,52 -
23.08.1987 St. Ursanne 12 Lucchini S287 04:29,00 4. C3
23.08.1987 St. Ursanne T Osella PA 9 - - C3
06.09.1987 Turckheim KL 32 Lucchini S287 05:24,35 5. C3
20.09.1987 Cefalu 1 Lucchini S287 06:28,04 1. C3
11.10.1987 Oberjoch 5 122 Lucchini S287 06:36,31 3. C3
08.05.1988 Montseny 1 87 Osella PA 9 05:21,38 1. C3
15.05.1988 Rampa da Falperra 1 1 Osella PA 9 04:07,42 1. C3
19.06.1988 Šternberk 8 1 Osella PA 9 07:06,39 3. C3
03.07.1988 Rieti 1 273 Osella PA 9 06:00,95 1. C3
10.07.1988 Potenza 1 153 Osella PA 9 08:16,69 1. C3
24.07.1988 Cesana-Sestriere 1 Osella PA 9 04:37,54 1. C3
07.08.1988 Mont Dore KL Osella PA 9 - 6. C3
04.09.1988 Turckheim 11 33 Osella PA 9 05:53,95 6. C3
18.09.1988 Pecs 3 87 Osella PA 9 05:33,82 3. C3
28.05.1989 Levico 3 Osella PA 9 - -
04.06.1989 Caprino-Spiazzi KL Osella PA 9 - -
11.06.1989 Vallecamonica 1 Osella PA 9 03:58,76 -
18.06.1989 Šternberk DQ 1 Osella PA 9 - - C3
25.06.1989 San Giustino 1 Osella PA 9 - -
09.07.1989 Potenza 1 Osella PA 9 - -
16.07.1989 Cesana-Sestriere 1 6 Osella PA 9 04:36,04 1. C3
23.07.1989 Ascoli 10 335 Osella PA 9 05:27,53 9. C3
17.09.1989 Cefalu 1 275 Osella PA 9 06:28,84 1. C3
20.05.1990 Caprino-Spiazzi 1 343 Osella PA 9 03:18,72 1. C3
27.05.1990 Levico 1 86 Osella PA 9 04:31,80 1. C3
10.06.1990 Vallecamonica 1 278 Osella PA 9 03:57,05 1.
24.06.1990 San Giustino 1 Osella PA 9 05:40,30 1. C3
01.07.1990 Rieti 1 278 Osella PA 9 06:04,75 1. C3
08.07.1990 Potenza 3 199 Osella PA 9 08:23,15 3. C3
22.07.1990 Cesana-Sestriere 2 5 Osella PA 9 04:35,92 2. C3
15.08.1990 Popoli 1 266 Osella PA 9 04:31,79 - C3
26.08.1990 Pian Camuno 1 Osella PA 9 05:49,09 1. C3
09.09.1990 Cefalu 1 198 Osella PA 9 06:31,65 1. C3
23.09.1990 Lima Abetone 1 Osella PA 9 05:37,11 1. C3
19.05.1991 Biela-Oropa 1 139 Osella PA 9/90 04:04,82 1. C3
26.05.1991 ? 1 Osella PA 9/90 04:29,29 1. C3
30.06.1991 Rieti 1 Osella PA 9/90 05:55,80 1. C3
21.07.1991 Cesana-Sestriere 6 5 Osella PA 9 04:44,36 6. C3
15.09.1991 Coppa Nissena 1 221 Osella PA 9 04:30,24 1. C3
..1992 Biela-Oropa 1 Osella PA 9/90 04:06,30 1. C3
07.06.1992 Caprino-Spiazzi ST 518 Osella PA 9/90 - -
28.06.1992 Rieti 2 212 Osella PA 9/90 05:55,51 2. C3
05.07.1992 Veneto 2 Osella PA 9/90 06:41,60 2. C3
19.07.1992 Monte Maddalena 1 133 Osella PA 9/90 05:33,12 1. C3
26.07.1992 Cesana-Sestriere 5 11 Osella PA 9/90 04:38,98 5. C3
30.08.1992 Pian Camuno 4 Osella PA 9 05:56,39 4. C3
16.05.1993 Biela-Oropa 1 215 Lucchini P3-93 04:21,98 -
05.06.1993 Caprino-Spiazzi 1 453 Lucchini P3-93 03:29,92 1. CN
20.06.1993 Vallecamonica 1 246 Lucchini P3-93 04:02,55 -
20.06.1993 Rieti 3 291 Lucchini P3-93 06:08,21 1. CN
01.08.1993 Pieve S. Stefano 1 Lucchini P3-93 05:21,82 -
22.08.1993 Pian Camuno 1 Lucchini P3-93 06:03,03 1. CN
08.09.1993 Lima Abetone 1 Lucchini P3-93 04:43,78 1. CN
12.09.1993 Pedavena 1 231 Lucchini P3-93 03:55,27 1. CN
19.09.1993 Coppa Nissena 1 Lucchini P3-93 04:39,54 1. CN
26.09.1993 Monte Erice 1 Lucchini P3-93 06:58,04 1. CN
07.05.1994 Alghero 1 Lucchini P3-93 05:45,39 1. CN
04.06.1994 Caprino-Spiazzi 1 Lucchini P3-93 03:20,83 1. CN
18.06.1994 Vallecamonica 1 Lucchini P3-93 03:56,72 1. CN
10.07.1994 Rieti KL Lucchini P3-93 06:03,05 2. CN
23.07.1994 Verzegnis 3 Lucchini P3-93 05:40,37 3. CN
09.07.1995 Rieti 2 297 Lucchini P3-95M 05:53,85 2. CN
23.07.1995 Verzegnis ST Lucchini P3-95M - -
30.07.1995 Veneto 1 Lucchini P3-95M 06:26,74 -
20.08.1995 Gubbio 1 Lucchini P3-95M 03:42,86 -
27.08.1995 Lima Abetone 1 Lucchini P3-95M 04:33,77 1. CN
10.09.1995 Trento Bondone ST 98 Lucchini P3-95M - -
17.09.1995 Pedavena ST Lucchini P3-95M - -
05.05.1996 Alghero 1 Lucchini P3-95M 05:39,41 - CN
19.05.1996 Biela-Oropa 1 Lucchini P3-95M 04:40,64 1. CN
02.06.1996 Caprino-Spiazzi 3 Lucchini P3-95M 03:18,59 3. CN
16.06.1996 Verzegnis 4 238 Lucchini P3-95M 05:32,28 4. CN
14.07.1996 Vallecamonica 10 294 Lucchini P3-95M 08:27,42 9. CN
15.08.1996 Trento Bondone 2 Lucchini P3-95M 10:08,94 2. CN
25.08.1996 Gubbio 3 Lucchini P3-95M 03:43,48 3. CN
29.09.1996 Monte Erice 2 Lucchini P3-95M 06:44,04 2. CN
27.04.1997 Rechberg 4 30 Breda BRP4 04:33,66 3. CN
04.05.1997 Coppa Nissena 2 Breda BRP4 04:22,04 2. CN
18.05.1997 Biela-Oropa KL Breda BRP4 05:04,54 3. CN
01.06.1997 Caprino-Spiazzi 5 Breda BRP4 03:20,46 5. CN
08.06.1997 Veneto 2 Breda BRP4 07:02,43 2. CN
15.06.1997 Verzegnis ST Breda BRP4 - - CN
29.06.1997 Vallecamonica ST Breda BRP4 - -
06.07.1997 Rieti 5 Breda BRP4 05:54,85 4. CN
10.08.1997 Gubbio 7 385 Breda BRP4 03:42,76 7. CN
24.08.1997 Nevegal 3 Lucchini P3-95M - 3. CN
31.08.1997 Lima Abetone 4 274 Breda BRP4 04:38,41 4. CN
31.08.1997 Lima Abetone KL 333 Osella PA 9 04:44,86 1. C3
07.09.1997 Trento Bondone 2 Breda BRP4 10:06,33 2. CN
14.09.1997 Pedavena 4 Breda BRP4 04:31,33 4. CN
07.06.1998 Caprino-Spiazzi KL Breda BRP4 - 2. C
21.06.1998 Verzegnis 6 Breda BRP4 - - C
28.06.1998 Vallecamonica 4 229 Breda BRP4 07:56,38 4. CN
05.07.1998 Rieti 2 255 Breda BRP4 05:51,48 2. CN
19.07.1998 Ilirska Bistrica 3 Breda BRP4 - 1. CN+C3
30.08.1998 Lima Abetone 13 194 Osella PA 9 04:49,96 1. HA
30.08.1998 Lima Abetone P 389 Breda BRP4 - - CN
06.06.1999 Caprino-Spiazzi NS 483 Breda BRP4 - - CN
04.07.1999 Vallecamonica AB 455 Breda BRP4 - - CN
11.07.1999 Rieti 6 274 Breda BRP4 05:59,98 6. CN
18.07.1999 Trento Bondone 3 Breda BRP4 10:19,91 3. CN
18.07.1999 Ilirska Bistrica KL Breda BRP4 - 6. CN+C3
05.09.1999 Lima Abetone 4 377 Breda BRP4 04:38,83 4. CN
12.09.1999 Passo Maniva 3 Lucchini P1-98 - -
19.09.1999 Pedavena ST 359 Breda - -
30.07.2000 Ilirska Bistrica KL Lucchini P1-98 - 7. CN
05.08.2001 Monte Campione KL 80 Osella PA 9 06:07,09 1. C3
15.08.2001 Popoli KL Osella PA 9 10:40,15 1. C3
04.07.2010 Trento Bondone 138 412 Osella PA 9/90 13:30,43 1. JR
03.07.2011 Trento Bondone NS 352 Osella PA 9/90 - - HA

Zdroj dat: euromontagna.com, Ing. Roman Krejčí

Modul: Jezdci