- Nacházíte se:
- Historie závodu
- Výsledky závodů Ecce Homo
- Závod
1991 / 42. závod - Nevelké ale rychlé jezdecké pole
Do tréninku nastoupil rekordně malý počet jezdců - 61. Proto se jelo více tréninkových jízd než obvykle. Divák si přišel na své. Na trati se totiž střídalo 16 spiderů, což je uctyhodný počet, dále se objevilo 10 vozů atraktivní skupiny H, jedno "béčko", několik formulí a jen málo "pomalých" cestovních vozů skupin A a N.
Počasí bylo příznivé i pro závod. Favorizovaný Mistr Evropy Andrés Vilarino hned v první jízdě všem ujel a zůstal jen kousek za rekordem. Velice rychlý byl také Stenger, Darbellay, Steiner, Pedrazza a Mičánek. To bylo také pořadí po obou jízdách. Celkově byly zajety velmi dobré časy. V závodě tedy nestartovalo mnoho jezdců, ale kvantitu nahradila kvalita.
Výsledky závodu
poř. | s.č. | jezdec | nár. | vůz | součet | nej. čas | skupina |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1 | Andres Vilariňo | E | Lola | 06:15,03 | 03:06,80 | 1. C3 |
2. | 2 | Herbert Stenger | D | Equipe Stenger Eigenbau | 06:18,02 | 03:08,28 | 2. C3 |
3. | 12 | Philippe Darbellay | CH | Lucchini S 289 | 06:18,48 | 03:09,05 | 3. C3 |
4. | 52 | Heinz Steiner | CH | Martini Mk 50 | 06:19,83 | 03:09,52 | 1. E |
5. | 8 | Walter Pedrazza | A | PRC M91 | 06:26,60 | 03:12,49 | 4. C3 |
6. | 55 | Jiří Mičánek | CZ | Eufra Spiess F3 | 06:42,91 | 03:21,43 | 2. E |
7. | 16 | Janos Toth | H | Osella | 06:50,78 | 03:24,40 | 5. C3 |
8. | 23 | Erich Öppinger | D | Osella PA9 | 06:54,87 | 03:25,57 | 6. C3 |
9. | 24 | Hermann Waldy | A | Tiga FZR Yamaha | 07:02,66 | 03:31,09 | 7. C3 |
10. | 43 | Jan Urbánek | CZ | UR /1 | 07:02,83 | 03:31,29 | 3. E |
11. | 33 | Jaroslav Vorel | CZ | KDV 3 | 07:03,96 | 03:31,91 | 4. E |
12. | 150 | Willi Rabl | A | Porsche 935 Turbo | 07:06,81 | 03:32,57 | 1. H |
13. | 124 | Iňaki Goiburu | E | BMW M3 | 07:08,98 | 03:34,13 | 1. A |
14. | 35 | Adolf Fešárek | CZ | Avia HM 87 | 07:10,32 | 03:34,01 | 5. E |
15. | 34 | Josef Krečmer | CZ | Ralt RT 32 | 07:10,34 | 03:33,95 | 6. E |
16. | 121 | Francis Dosieres | F | BMW M3 | 07:11,35 | 03:34,84 | 2. A |
17. | 144 | Theo Frick | D | BMW 318i | 07:13,41 | 03:35,86 | 2. H |
18. | 99 | Josef Michl | CZ | Ford Sierra | 07:15,61 | 03:36,62 | 3. A |
19. | 122 | Jozsef Cserkuti | H | BMW M3 | 07:17,78 | 03:36,74 | 4. A |
20. | 17 | Hans Affentranger | CH | Lola T297 | 07:25,37 | 03:41,19 | 8. C3 |
21. | 141 | Manfred Riedl | A | BMW 320 | 07:35,20 | 03:47,43 | 3. H |
22. | 140 | Michael Endress | D | Audi 80 Coupé | 07:36,54 | 03:47,49 | 4. H |
23. | 6 | Rüdiger Faustmann | D | Faust P 91/1 BMW | 07:38,24 | 03:13,30 | 9. C3 |
24. | 103 | Francisco Gutierrez | E | Ford Sierra | 07:38,43 | 03:48,86 | 1. N |
25. | 49 | Erwin Heckmann | D | SF 86/F | 07:38,83 | 03:48,86 | 7. E |
26. | 100 | Antonín Charouz | CZ | Ford Sierra | 07:42,62 | 03:44,40 | 2. N |
27. | 138 | Helmut Maier | D | VW Golf Spiess | 07:44,70 | 03:51,64 | 5. H |
28. | 7 | Jiří Švec | CZ | AR 3 SK | 07:45,27 | 03:51,22 | 10. C3 |
29. | 101 | Peter Moczar | H | Ford Sierra | 07:47,01 | 03:52,01 | 3. N |
30. | 94 | Bernd Frank | D | Ford Sierra | 07:47,10 | 03:51,75 | 4. N |
31. | 97 | Otakar Krámský | CZ | Ford Sierra | 07:50,41 | 03:53,47 | 5. N |
32. | 96 | Tomáš Vavřinec | CZ | Ford Sierra | 08:01,52 | 03:59,38 | 6. N |
33. | 31 | Klaus Schöhnchen | D | Van Diemen | 08:01,53 | 03:58,28 | 8. E |
34. | 147 | Hans Reith | D | BMW 2002 | 08:03,02 | 04:01,39 | 6. H |
35. | 123 | Stanislav Matějovský | CZ | BMW M3 | 08:10,18 | 03:58,63 | 5. A |
36. | 114 | Joe Wyss | CH | Toyota Corolla | 08:17,57 | 04:07,77 | 6. A |
37. | 76 | Walter Struckmann | D | Opel Kadett | 08:19,55 | 04:09,02 | 7. N |
38. | 27 | Jan Vonka | CZ | MTX 2-03 | 08:21,36 | 04:10,03 | 11. C3 |
39. | 37 | Roman Hora | CZ | MTX 1-03 FŠ | 08:21,64 | 04:08,62 | 9. E |
40. | 133 | Wilhelm Rinne | D | Porsche Carrera | 08:27,59 | 04:13,65 | 1. B |
41. | 82 | Gerhard Pölzl | A | Peugeot 205 | 08:34,86 | 04:08,70 | 7. A |
42. | 111 | Jiří Zbožínek | CZ | Škoda 130L | 08:37,88 | 04:18,40 | 8. A |
43. | 65 | Josef Kopecký | CZ | Suzuki Swift | 08:47,20 | 04:22,90 | 8. N |
44. | 66 | Jaromír Malý | CZ | Suzuki Swift | 08:51,84 | 04:24,75 | 9. N |
45. | 107 | Jiří Voves | CZ | Škoda 136L Favorit | 08:56,19 | 04:27,70 | 9. A |
46. | 112 | Jan Peřinka | CZ | Škoda 136L Favorit | 08:57,07 | 04:27,49 | 10. A |
47. | 70 | Ferdinand Gander | A | Honda Civic | 09:01,94 | 04:29,06 | 10. N |
48. | 62 | Willy Wiener | D | Suzuki Swift | 09:12,31 | 04:35,22 | 11. N |
49. | 72 | Manfred Kaltschmidt | D | Ford Fiesta | 09:12,79 | 04:36,30 | 12. N |
50. | 71 | Torsten Fischer | D | Peugeot 205 | 09:14,00 | 04:36,89 | 13. N |
51. | 135 | Karl-Heinz Tremmel | D | Ford Fiesta | 09:20,36 | 04:40,15 | 7. H |
52. | 64 | Herbert Vogl | D | Suzuki Swift | 09:21,36 | 04:39,08 | 14. N |
53. | 73 | Oldřich Novotný | CZ | Honda Civic | 09:23,19 | 04:41,44 | 15. N |
54. | 21 | Milan Molda | CZ | Lola VAZ | 09:30,42 | 04:43,61 | 12. C3 |
Zdroj dat: euromontagna.com, Ing. Roman Krejčí
Modul: Závody Ecce Homo