- Nacházíte se:
- Historie závodu
- Výsledky závodů Ecce Homo
- Závod
2003 / 54. závod - Szásze prohnání Faggioli
S malým zpožděním skončila 1. závodní jízda podniku Ecce Homo 2003 a přinesla mnoho zajímavých momentě. V absolutním pořadí zvítězil stejně jako loni Maďar Lászlo Szász s časem 3:01,12 a jen těsně drží vedení před debutantem na našem kopci, Italem Simone Faggiolim. Ten se nového prostředí nezalekl a s přehledem překonal rok starý rekord skupiny CN Otakara Krámského. Krámský, kterého celou sezonu provází ohromná smůla, si zajistil časem 3:04,73 třetí pozici absolutně před Milošem Benešem a Jaroslavem Krajčím. Pořádnou porci smůly si vybral Patrik Semlbauer, když poškodil zadní kolo svého Lotusu a prakticky na těí kolech dojel do cíle se 17 vteřinovou ztrátou na vlastní tréninkový ěas. Mezi cestovními vozy udržel roli nejrychlejšího jezdce David Komárek před Herbertem Pregartnerem. Ale nejen na formulové vozy se lepí smůla. Favorit skupiny A, Robert Šenkýř, odhalil problémy s motorem jen těšně před nájezdem na start, a proto již nemohl nic dělat. Nicméně zkusil odstartovat, jízdu však nedokončil a vítězství ukořistil Ludvík Otto s Toyotou Celica GT Four. Ve skupinách N a SP se překvapení neudála a tak první příčky drží Roland Wanek a Petr Vojáček.
Ve druhé závodní jízdě se oproti první nestalo nic výjimečného a vedení udržel Láslo Szász. Dokonce se ještě o 2 vteřiny zlepšil a stal se tak jediným účastníkem letošního závodu, který se dostal s časem jedné jízdy pod tři minuty. Absolutně druhý Simone Faggioli neměl kam spěchat a tak zvolil jízdu na jistotu, kde mu čas 3:02,30 stačil k vítězství ve skupině CN a hodnocení ME kategorie II. Svou porci směly si vybral Otakar Krámský, když mu začal protestovat motor, ale do cíle dojel a i přes všechny potíže obsadil čtvrté místo celkově (3. ME) pouhou půl vteřinu za Omarem Maglionou z Itálie. Smolař celého víkendu, Renzo Napione, mohl po první jízdě určitě hodně zrychlit, jenže obrovská motivace mu byla spíše naškodu. Svou Osellu poslal mimo trať a veškeré naděje na zisk bodě zůstaly minulostí. Vedení mezi cestovními vozy, tedy v kategorii I, s přehledem udržel David Komárek a jak je vidět, tak ani dlouhá tratě nebyla pro jeho Mitsubishi překážkou. Ovšem body se rozdělovaly jinde plný počet si po výpadku Roberta Šenkýře už v první jízdě za skupinu A odveze Ludvík Otto, stejně jako Roland Wanek ve skupině N a Petr Vojáček za SP. Právě poslední jmenovaný se díky neúčasti Bediniho a poruchy Šenkýře dostal na průběžné 1. místo hodnocení ME a svým pronásledovatelem nadělal mnoho nových vrásek. Mezi historickými vozy udržel s přehledem vedení Jaroslav Prášek na voze Chevron F2 a opět dokázal, že je letos k neporažení.
Výsledky závodu
poř. | s.č. | jezdec | nár. | vůz | součet | nej. čas | skupina |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1 | László Szász | H | Reynard 93D F3000 | 06:00,59 | 02:59,47 | 1. ED |
2. | 24 | Simone Faggioli | I | Osella PA 20/S | 06:04,26 | 03:01,96 | 1. CN |
3. | 26 | Omar Magliona | I | Osella PA 20/S | 06:10,05 | 03:04,08 | 2. CN |
4. | 20 | Otakar Krámský | CZ | Osella BMW K-03 | 06:10,55 | 03:04,73 | 3. CN |
5. | 2 | Jaroslav Krajčí | SK | Lola F3000 | 06:11,02 | 03:05,24 | 2. ED |
6. | 30 | Miloš Beneš | CZ | Lucchini P3-96M | 06:14,93 | 03:05,71 | 4. CN |
7. | 22 | Giulio Regosa | I | Osella PA 20/S | 06:18,36 | 03:08,84 | 5. CN |
8. | 25 | Denny Zardo | I | Osella PA 20/S | 06:20,11 | 03:02,92 | 6. CN |
9. | 33 | Andrea De Biasi | I | Osella PA 21/S-Honda | 06:22,54 | 03:11,06 | 7. CN |
10. | 5 | Hermann Waldy | A | Reynard 94D F3000 | 06:23,96 | 03:08,28 | 3. ED |
11. | 27 | Vladimír ml. Doubek | CZ | Osella PA 20/S | 06:28,13 | 03:12,47 | 8. CN |
12. | 29 | Fausto D´Alpaos | I | Osella PA 20/S | 06:29,98 | 03:14,14 | 9. CN |
13. | 6 | Dušan Nevěřil | CZ | Ralt Rt 23 F3000 | 06:32,51 | 03:15,95 | 4. ED |
14. | 7 | Patrik Semlbauer | CZ | Formule Opel Lotus | 06:47,24 | 03:13,93 | 5. ED |
15. | 9 | Tomáš Jung | SK | Reynard F3 | 06:50,44 | 03:18,40 | 6. ED |
16. | 40 | David Komárek | CZ | Mitsubishi Lancer Evo K | 06:57,28 | 03:27,69 | 1. M |
17. | 35 | Herbert Pregartner | A | Porsche GT2 | 06:57,43 | 03:26,23 | 2. M |
18. | 8 | Miloš Zmeškal | CZ | Ralt 032 | 07:06,80 | 03:30,81 | 7. ED |
19. | 32 | Johann Zauner | A | Osella PA 21/P-Honda | 07:08,41 | 03:32,66 | 10. CN |
20. | 51 | Dan Michl | CZ | Škoda Fabia | 07:10,58 | 03:35,05 | 3. M |
21. | 150 | Jaroslav Prášek | CZ | Chevron B42 F2 | 07:14,99 | 03:35,85 | 1. HA |
22. | 38 | Tomáš Vavřinec | CZ | Lancia Delta Int.Evo III | 07:17,54 | 03:35,11 | 4. M |
23. | 73 | Ludvík Otto | CZ | Toyota Celica Gt Four | 07:17,89 | 03:38,13 | 1. A |
24. | 44 | Josef Komárek | CZ | Mitsubishi Lancer Evo K | 07:20,22 | 03:38,76 | 5. M |
25. | 74 | Lázsló Hernádi | H | BMW M3 | 07:27,36 | 03:42,84 | 2. A |
26. | 75 | Martin Koiš | SK | Ford Escort RS Cosworth | 07:28,98 | 03:42,51 | 3. A |
27. | 116 | Roland Wanek | D | BMW M3 | 07:29,38 | 03:44,60 | 1. N |
28. | 72 | Vladimír Liška | CZ | BMW M3 | 07:29,43 | 03:44,58 | 4. A |
29. | 122 | Rainer Krug | D | BMW M3 | 07:33,35 | 03:44,71 | 2. N |
30. | 120 | Jiří Voves | CZ | Subaru Impreza Wrc | 07:35,53 | 03:47,17 | 3. N |
31. | 135 | Friedrich Huber | A | Lola T 328SV | 07:37,04 | 03:48,14 | 2. HA |
32. | 118 | Peter Jureňa | SK | Mitsubishi Lancer Evo VII | 07:37,82 | 03:48,76 | 4. N |
33. | 41 | Július Konček | SK | BMW M3 Sport Evo DTM | 07:38,09 | 03:48,25 | 6. M |
34. | 80 | Radek Nešpor | CZ | Ford Escort Kit-Car | 07:39,71 | 03:48,70 | 5. A |
35. | 56 | Martin Novotný | CZ | VW Golf Iv | 07:40,71 | 03:49,45 | 7. M |
36. | 119 | Jean-Marc Charvin | F | Mitsubishi Lancer Evo V | 07:41,33 | 03:49,85 | 5. N |
37. | 16 | Roman Hora | CZ | MTX 1-10 | 07:42,87 | 03:51,25 | 8. ED |
38. | 57 | Helmut Maier | D | VW Spiess Golf | 07:49,25 | 03:54,48 | 8. M |
39. | 89 | Martin Fischer | A | Opel Astra Gsi 16V | 07:49,35 | 03:54,57 | 6. A |
40. | 105 | Petr Vojáček | CZ | Opel Astra Opc | 07:49,97 | 03:54,53 | 1. SP |
41. | 108 | Tomáš Kusý | CZ | Peugeot 306S | 07:50,13 | 03:54,75 | 2. SP |
42. | 11 | Žarko Šimkovič | SK | Opel Lotus | 07:50,34 | 03:51,52 | 9. ED |
43. | 50 | Erich Eder | A | VW Golf Gti 16V | 07:50,62 | 03:54,81 | 9. M |
44. | 153 | Petr Rokyta | CZ | MTX 2-03 Spider | 07:52,61 | 03:51,01 | 3. HA |
45. | 76 | Václav Janík | CZ | BMW M3 | 07:53,15 | 03:53,52 | 7. A |
46. | 107 | Martin Rybníček | CZ | Ford Escort RS | 07:53,24 | 03:56,47 | 3. SP |
47. | 106 | Karel Patočka | CZ | BMW 320 | 07:53,55 | 03:56,02 | 4. SP |
48. | 124 | Pavel Kestler | CZ | Proton Pert | 07:53,88 | 03:55,73 | 6. N |
49. | 82 | Moreno Lukšetič | HR | Renault Megane | 07:55,00 | 03:56,36 | 8. A |
50. | 114 | Marek Rybníček | CZ | Ford Escort RS | 07:56,29 | 03:57,29 | 5. SP |
51. | 112 | Zdeněk Kuba | CZ | Ford Focus | 07:58,38 | 03:58,20 | 6. SP |
52. | 115 | Petr Benedikt | CZ | Opel Astra | 07:59,00 | 03:58,18 | 7. SP |
53. | 47 | Aleš Neterda | CZ | Lancia Delta Integrale | 07:59,03 | 03:59,27 | 10. M |
54. | 123 | Oskar Beneš | CZ | Ford Escort RS Cosworth | 07:59,12 | 03:53,02 | 7. N |
55. | 126 | Walter Struckmann | D | Opel Astra Gsi | 07:59,93 | 03:59,89 | 8. N |
56. | 45 | Jiří Sedláček | CZ | BMW M3 | 08:02,40 | 03:59,84 | 11. M |
57. | 85 | Maciej Ptak | PL | Honda Integra | 08:03,86 | 04:00,73 | 9. A |
58. | 151 | Vladimír Rolík | SK | Honda Civic R | 08:04,38 | 04:01,52 | 9. N |
59. | 91 | Kurt Ritzberger | A | Peugeot 306 Gti | 08:06,37 | 03:57,47 | 10. A |
60. | 61 | Erich Nömayr | A | Opel Kadett C | 08:09,87 | 04:02,72 | 12. M |
61. | 109 | David Losman | CZ | Opel Astra Gsi | 08:10,32 | 04:04,66 | 8. SP |
62. | 113 | Martin Jerman | CZ | Ford Escort RS | 08:11,72 | 04:05,27 | 9. SP |
63. | 127 | Bernhard Gassler | A | Peugeot 206 | 08:11,94 | 04:04,38 | 10. N |
64. | 52 | Jan Vávra | CZ | Honda Civic | 08:12,34 | 04:05,59 | 13. M |
65. | 49 | Anton Kunze | A | Renault Clio V6 | 08:13,45 | 04:05,81 | 14. M |
66. | 98 | Petr Farník | CZ | Škoda Felicia | 08:14,01 | 04:06,66 | 11. A |
67. | 128 | Agnieszka Czapka | PL | Alfa Romeo 156TS | 08:16,36 | 04:07,87 | 11. N |
68. | 97 | Michal Bažant | CZ | Śkoda Fabia | 08:16,53 | 04:05,74 | 12. A |
69. | 53 | Marián Rajnoha | SK | Nissan Sunny Gti | 08:16,68 | 04:08,13 | 15. M |
70. | 190 | Gregor Frötscher | A | Morris Mini Cooper S | 08:17,60 | 04:08,36 | 4. HA |
71. | 168 | Walter Pauli | CH | Alpine A 110 | 08:18,58 | 04:08,25 | 5. HA |
72. | 117 | Marek Vejražka | CZ | Ford Escort RS Cosworth | 08:20,95 | 04:09,12 | 12. N |
73. | 62 | Georgi Popov | CZ | Škoda Felicia Pick-Up | 08:21,18 | 04:10,33 | 16. M |
74. | 157 | Sepp Gruber | A | Ford Escort RS | 08:21,33 | 04:10,21 | 6. HA |
75. | 160 | Helmut Neuhauser | A | VW Golf 17 Gti | 08:22,23 | 04:10,44 | 7. HA |
76. | 169 | Jaroslav Straka | CZ | BMW 2002 Ti | 08:22,82 | 04:05,38 | 8. HA |
77. | 140 | Jan Kelar | CZ | MTX 1-02 F.Easter | 08:22,95 | 04:03,29 | 9. HA |
78. | 173 | Zdeněk Konečný | CZ | BMW 2002 Ti | 08:23,53 | 04:05,25 | 10. HA |
79. | 95 | Josef Stočes | CZ | Škoda Felicia | 08:23,84 | 04:09,67 | 13. A |
80. | 130 | František Kmeť | SK | VW Golf Gti 16V | 08:24,89 | 04:11,30 | 13. N |
81. | 99 | Jan Trnka | CZ | Škoda Felicia | 08:25,74 | 04:12,63 | 14. A |
82. | 125 | Anton Strnad | SK | Opel Astra Gsi | 08:26,97 | 04:12,78 | 14. N |
83. | 132 | Milan Boháč | CZ | Renault Clio Sport | 08:28,06 | 04:13,89 | 15. N |
84. | 54 | Miroslav Záhlava | SK | Peugeot 205 Gti | 08:28,23 | 04:12,96 | 17. M |
85. | 156 | Hannes Doblhofer | A | Porsche 911 Carrera | 08:28,39 | 04:13,25 | 11. HA |
86. | 152 | Zdenko Pastva | SK | Peugeot 306 S16 | 08:28,93 | 04:13,71 | 16. N |
87. | 141 | Marek Hamrle | CZ | MTX 1-03 F.Easter | 08:29,45 | 04:11,15 | 12. HA |
88. | 90 | Jiří Theimer | CZ | Peugeot 306 S16 | 08:29,66 | 04:14,19 | 15. A |
89. | 138 | Zdeněk Hnilička | CZ | MTX 1-03 F.Easter | 08:31,67 | 04:15,50 | 13. HA |
90. | 161 | Lubomír Valko | SK | Škoda 130 RS | 08:32,00 | 04:14,44 | 14. HA |
91. | 88 | Libor Vinkler | CZ | Citroën Xsara | 08:34,81 | 04:14,40 | 16. A |
92. | 65 | Štefan Szöke | CZ | Škoda Felicia Pick-Up | 08:44,94 | 04:22,42 | 18. M |
93. | 131 | Jaroslav Baránek | SK | Seat Ibiza | 08:46,02 | 04:21,28 | 17. N |
94. | 103 | Miroslav Jakeš | CZ | Škoda Felicia | 08:47,28 | 04:22,20 | 17. A |
95. | 145 | Jan Osladil | CZ | MTX 1-01 F.Škoda | 08:47,60 | 04:23,72 | 15. HA |
96. | 172 | Vladimír Konicar | CZ | BMW 2002 Ti | 08:59,29 | 04:28,85 | 16. HA |
97. | 102 | Radim Ježek | CZ | Škoda Felicia | 08:59,33 | 04:28,65 | 18. A |
98. | 165 | Hans Anton König | D | Audi 50 Gl | 09:03,02 | 04:29,30 | 17. HA |
99. | 158 | Zdeněk Sekyrka | CZ | Škoda 130 RS | 09:08,19 | 04:32,98 | 18. HA |
100. | 195 | Ivar Sauter | CH | Alfa Romeo Giul.S V | 09:09,61 | 04:34,69 | 19. HA |
101. | 192 | Gabriela Andrišeková | SK | Škoda 1000 MB | 09:15,68 | 04:36,78 | 20. HA |
102. | 136 | Aleš Mlejnek | CZ | MTX 1-04 Kin F.Easter | 09:20,70 | 03:57,87 | 21. HA |
103. | 159 | Stanislav Raška | CZ | VW Golf Gti | 09:23,81 | 04:38,21 | 22. HA |
104. | 170 | Jiří Kunc | CZ | BMW 2002 Ti | 09:25,48 | 04:42,51 | 23. HA |
105. | 148 | Marek Pihrt | CZ | MTX 1-05 F.Škoda | 09:30,20 | 04:43,89 | 24. HA |
106. | 178 | Erich Enzberger | A | Ford Escort | 09:33,92 | 04:46,57 | 25. HA |
107. | 179 | Gerd Fischer | A | Ford Escort Gt | 09:49,44 | 04:53,83 | 26. HA |
108. | 181 | Folco Gamberucci | I | Lancia Fulvia Rally Coupe | 09:57,78 | 04:58,15 | 27. HA |
109. | 193 | Heinz Wohlkönig | A | Steyr Puch 650 TR | 09:57,95 | 04:56,76 | 28. HA |
110. | 185 | "Obelix" Livio Uderzo | I | Audi – Nsu Tts | 10:08,99 | 05:00,36 | 29. HA |
111. | 189 | Arnošt Neubauer | CZ | Porsche 911 | 10:18,65 | 04:45,06 | 30. HA |
112. | 194 | Günther Kremel | A | Steyr Puch 650 TR | 10:27,75 | 05:13,71 | 31. HA |
113. | 64 | Marek Udržal | CZ | Ford Fiesta | 10:29,28 | 05:12,74 | 19. M |
114. | 199 | Jean Sage | F | Delahaye 135 S | 10:30,88 | 05:14,04 | 32. HA |
115. | 198 | František Čečil | CZ | Hakar | 10:39,06 | 05:17,08 | 33. HA |
116. | 167 | Václav Štěrba | CZ | Fiat 127 | 10:49,25 | 05:23,54 | 34. HA |
Zdroj dat: euromontagna.com, Ing. Roman Krejčí