- Nacházíte se:
- Historie závodu
- Výsledky závodů Ecce Homo
- Závod
2004 / 55. závod - čtvrté vítězství pro Szásze
Po zmoklém sobotním tréninku, kde kraloval Dušan Nevěřil s formulí 3000 Lola, nastoupilo v neděli 96 jezdců ke dvěma závodním jízdám. Po prvním výjezdu 7800 metrů dlouhé trati se na prvním místě usídlil Hermann Waldy s časem 3:04,64 a jasně dokázal, že rozsáhlé ladění v zimních měsících jeho vozu prospělo. V loňském roce totiž na Ecce Homo nedokázal prolomit ani hranici tří minut a osmi sekund. Jenže hned druhým v celkovém pořadí byl Maďar Lászlo Szász na velmi vyspělé formuli Nippon z dílen Reynardu. Je patrné, že se Szász s novým vozem teprve učí, a tak lze konečný posun do čela výsledkové listiny považovat za fantastický úspěch. Čas 3:02,46 sice nemohl ani v nejmenším ohrozit rekord Waltera Leitgeba z roku 2000 (2:58,03), ale i tak patří k těm nejrychlejším v posledních letech. Na třetí místo se zařadil Slovák Jaroslav Krajčí, od kterého můžeme, třeba hned v příštím roce, očekávat další posun vpřed v rámci výsledkové listiny. Mezi vozy započítávanými do seriálu Mistrovství Evropy kraloval lídr průběžného pořadí - Ital Giulio Regosa. Od prvního závodu v Rechbergu svádí krásné a vyrovnané souboje s Andreou De Biasim a ani ve Šternberku tomu nebylo jinak. Oba piloty dělila v cíli necelá vteřina a svými výsledky velmi razantně předvedli italskou převahu v celém mistrovství.
V kategorii cestovních vozů se nejvíce dařilo Davidu Komárkovi, jenž oproti loňsku zrychlil o další jednu sekundu a se svým uzavřeným vozem porazil i mnohé prototypy. Jenže jeho výsledek není započítáván do Mistrovství Evropy. O ty se dělí až skupiny A, N a SP. Ve skupině A naprosto bezchybně zajel Jaromír Malý s dvoulitrovým Fordem Escort Maxi Kit a s přispěním technických problémů Roberta Šenkýře si připsal první letošní vítězství na mezinárodním podniku. Již zmiňovaný Šenkýř se musel spokojit s druhým místem. Také skupinám N a SP vévodili čeští zástupci, konkrétně Oskar Beneš s Fordem Escort RS Cosworth, respektive Dan Michl za volantem Peugeotu 306.
Výsledky závodu
poř. | s.č. | jezdec | nár. | vůz | součet | nej. čas | skupina |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1 | László Szász | H | Reynard Zytek | 06:07,72 | 03:02,46 | 1. E2 |
2. | 4 | Hermann Waldy | A | Reynard 94D | 06:08,11 | 03:03,47 | 2. E2 |
3. | 2 | Jaroslav Krajčí | SK | Lola T96/50 Zytek | 06:08,80 | 03:03,21 | 3. E2 |
4. | 23 | Giulio Regosa | I | Osella PA20S BMW | 06:18,00 | 03:08,40 | 1. CN |
5. | 16 | Andrea De Biasi | I | Osella PA21S Honda | 06:18,93 | 03:08,19 | 2. CN |
6. | 21 | Fausto Bormolini | I | Osella PA20S BMW | 06:19,15 | 03:09,18 | 3. CN |
7. | 3 | Dušan Nevěřil | CZ | Lola T96/50 Zytek | 06:19,96 | 03:09,14 | 4. E2 |
8. | 20 | Miloš Beneš | CZ | Lucchini P3-96M BMW | 06:20,94 | 03:10,16 | 4. CN |
9. | 15 | Omar Magliona | I | Osella PA20S BMW | 06:21,85 | 03:10,57 | 5. CN |
10. | 7 | Patrik Semlbauer | CZ | Opel Lotus 2000 | 06:28,30 | 03:13,14 | 5. E2 |
11. | 22 | Renzo Napione | I | Osella PA20S BMW | 06:31,27 | 03:15,13 | 6. CN |
12. | 19 | Otakar Krámský | CZ | Osella K04 BMW | 06:31,87 | 03:15,43 | 7. CN |
13. | 24 | Fausto D´Alpaos | I | Osella PA20S BMW | 06:32,68 | 03:16,31 | 8. CN |
14. | 17 | Michele Camarlinghi | I | Osella PA21S | 06:41,89 | 03:19,75 | 9. CN |
15. | 6 | Milan Svoboda | CZ | Reynard 032 | 06:42,03 | 03:20,50 | 6. E2 |
16. | 25 | Vladimír ml. Doubek | CZ | Osella PA20S BMW | 06:51,52 | 03:22,28 | 10. CN |
17. | 30 | David Komárek | CZ | Mitsubishi Evo 550 | 06:57,52 | 03:26,23 | 1. M |
18. | 28 | Stefan Silberberger | A | PRC Opel | 07:08,72 | 03:34,03 | 1. C3 |
19. | 75 | Jaromír Malý | CZ | Ford Escort Maxi Kit | 07:08,84 | 03:33,16 | 1. A |
20. | 65 | Robert Šenkýř | CZ | BMW M3 | 07:10,60 | 03:34,94 | 2. A |
21. | 66 | Vladimír Liška | CZ | BMW M3 | 07:20,36 | 03:39,96 | 3. A |
22. | 148 | Petr Vondrák | CZ | MTX 2-01 | 07:24,15 | 03:41,56 | 1. HA |
23. | 51 | Andreas Marko | A | Ledinegg Golf Gti 16V | 07:24,59 | 03:41,31 | 1. F |
24. | 69 | Martin Koiš | SK | Ford Escort RS Cosworth | 07:24,75 | 03:41,31 | 4. A |
25. | 50 | Helmut Maier | D | VW Golf Spiess | 07:30,56 | 03:44,07 | 1. H |
26. | 72 | Eduard Patera | CZ | Ford Escort Kit Car | 07:32,95 | 03:45,77 | 5. A |
27. | 71 | Lázsló Hernádi | H | BMW M3 | 07:33,32 | 03:46,14 | 6. A |
28. | 119 | Oskar Beneš | CZ | Ford Escort RS Cosworth | 07:34,21 | 03:46,53 | 1. N |
29. | 34 | Július Konček | SK | BMW M3 Sport Evo DTM | 07:34,76 | 03:46,21 | 2. H |
30. | 70 | Václav Janík | CZ | BMW M3 | 07:36,47 | 03:47,80 | 7. A |
31. | 141 | Jaroslav Prášek | CZ | Chevron B42 | 07:39,14 | 03:47,00 | 2. HA |
32. | 117 | Peter Jureňa | SK | Mitsubishi Lancer Evo VII. | 07:39,83 | 03:48,17 | 2. N |
33. | 38 | Marián Rajnoha | SK | Ford Escort Cosworth 4X4 Turbo | 07:40,36 | 03:48,73 | 2. F |
34. | 101 | Dan Michl | CZ | Peugeot 306 | 07:41,33 | 03:50,64 | 1. SP |
35. | 82 | Christian Schweiger | A | Renault Megane Coupe | 07:41,98 | 03:50,75 | 8. A |
36. | 76 | Zdenko Pastva | SK | Škoda Octavia Kit-Car | 07:42,64 | 03:51,16 | 9. A |
37. | 127 | Walter Struckmann | D | Honda Civic Type R | 07:43,72 | 03:51,09 | 3. N |
38. | 120 | Jiří Voves | CZ | Subaru Impreza WRX Sti | 07:44,47 | 03:52,00 | 4. N |
39. | 44 | Jaroslav Homola | SK | Citroen Xsara | 07:44,82 | 03:51,67 | 3. F |
40. | 80 | Kurt Ritzberger | A | Peugeot 306 GTi Base | 07:47,75 | 03:53,26 | 10. A |
41. | 100 | Jean-Marc Charvin | F | Peugeot 306 | 07:48,87 | 03:54,02 | 2. SP |
42. | 79 | Rene Martinek | A | Renault Clio Rs | 07:49,88 | 03:53,49 | 11. A |
43. | 104 | Petr Vojáček | CZ | Opel Astra OPC | 07:50,52 | 03:54,69 | 3. SP |
44. | 124 | Marek Vejražka | CZ | Ford Escort RS Cosworth | 07:50,78 | 03:54,69 | 5. N |
45. | 9 | Andreas Stollnberger | A | Reynard Ford | 07:51,76 | 03:53,43 | 7. E2 |
46. | 14 | Roman Hora | CZ | MTX 1-10 | 07:53,18 | 03:55,11 | 1. NF |
47. | 105 | Martin Rybníček | CZ | Ford Escort RS2000 | 07:53,73 | 03:56,82 | 4. SP |
48. | 73 | Ivo Krampota | CZ | BMW M3 | 07:54,90 | 03:56,48 | 12. A |
49. | 121 | David Losman | CZ | Subaru Impreza WRX | 07:55,37 | 03:57,31 | 6. N |
50. | 89 | Alfred Fischer | A | Peugeot 106 Kit-Car | 07:56,97 | 03:54,34 | 13. A |
51. | 108 | Martin Jerman | CZ | Opel Astra OPC | 07:58,43 | 03:59,01 | 5. SP |
52. | 41 | Anton Kunze | A | Renault Clio V6 | 07:58,55 | 03:57,94 | 1. E1 |
53. | 102 | Tomáš Kusý | CZ | Peugeot 306 | 07:58,55 | 03:59,15 | 6. SP |
54. | 149 | Pavel Vondrák | CZ | MTX 2-01 | 07:59,04 | 03:58,89 | 3. HA |
55. | 74 | Thorsten Löber | D | BMW 325i | 08:02,95 | 04:00,58 | 14. A |
56. | 112 | Petr Benedikt | CZ | Opel Astra GSi 16V | 08:03,11 | 04:00,72 | 7. SP |
57. | 47 | Anton Strnad | SK | Opel Astra GSi 16V | 08:03,35 | 04:00,24 | 4. F |
58. | 166 | Jaroslav Straka | CZ | BMW 3.0CSL | 08:03,52 | 04:00,61 | 4. HA |
59. | 95 | Miroslav Jakeš | CZ | Škoda Felicia Kit-Car | 08:04,68 | 03:59,04 | 15. A |
60. | 131 | Vladimír Rolík | SK | Honda Civic Type R | 08:05,92 | 04:02,33 | 7. N |
61. | 67 | Petr Líbal | CZ | BMW M3 | 08:07,24 | 04:02,99 | 16. A |
62. | 122 | Václav ml Šlajchrt | CZ | Ford Escort RS Cosworth | 08:10,70 | 04:05,29 | 8. N |
63. | 96 | Vladimír Šnajdr | CZ | Suzuki Swift Gti 16V | 08:12,89 | 04:06,27 | 17. A |
64. | 48 | Jan Vávra | CZ | Honda Civic | 08:13,02 | 04:02,57 | 2. M |
65. | 130 | Bernhard Gassler | A | Peugeot 306 S16 Base | 08:13,09 | 04:06,25 | 9. N |
66. | 58 | Karel Patočka | CZ | Škoda Felicia Pick-Up | 08:13,69 | 04:05,83 | 3. M |
67. | 116 | Rainer Krug | D | BMW M3 | 08:15,82 | 03:47,77 | 10. N |
68. | 152 | Marek Hamrle | CZ | MTX 1-03 | 08:15,91 | 04:05,81 | 5. HA |
69. | 43 | Martin Novotný | CZ | Opel Speedster | 08:16,43 | 03:47,12 | 4. M |
70. | 49 | František Kmeť | SK | VW Golf Gti 16V | 08:16,72 | 04:06,81 | 5. F |
71. | 181 | Zdeněk Konečný | CZ | BMW 2002Ti | 08:17,02 | 04:05,77 | 6. HA |
72. | 83 | Jan Franěk | CZ | Ford Escort RS2000 | 08:17,49 | 04:06,75 | 18. A |
73. | 92 | Ondrej Pilný | SK | Škoda Felicia | 08:18,04 | 04:08,74 | 19. A |
74. | 153 | Adam Klus | CZ | Avia AE2 | 08:19,18 | 04:09,43 | 7. HA |
75. | 90 | Andreas Rigolet | A | Peugeot 106 S16 | 08:24,85 | 04:11,16 | 20. A |
76. | 188 | Walter Pauli | CH | Alpine A1300S | 08:25,72 | 04:11,17 | 8. HA |
77. | 110 | Lukáš Vojáček | CZ | Ford Escort RS2000 | 08:27,01 | 04:10,58 | 8. SP |
78. | 165 | Hannes Doblhofer | A | Porsche 911RSR | 08:27,02 | 04:13,43 | 9. HA |
79. | 93 | Jan Trnka | CZ | Škoda Felicia Kit-Car | 08:30,57 | 04:14,07 | 21. A |
80. | 183 | Jaroslav Mikulenka | CZ | BMW 2002Ti | 08:30,93 | 04:13,98 | 10. HA |
81. | 171 | Josef Michl | CZ | Škoda 130RS | 08:32,28 | 04:14,50 | 11. HA |
82. | 135 | Marek Ďurovkin | SK | Ford Escort RS Cosworth | 08:32,65 | 04:15,48 | 11. N |
83. | 175 | Oskar Král | CZ | Škoda 130RS | 08:32,67 | 04:13,48 | 12. HA |
84. | 61 | Georgi Popov | CZ | Škoda Felicia Pick-Up | 08:33,16 | 04:15,95 | 5. M |
85. | 63 | Radim Ježek | CZ | Škoda 136L Favorit | 08:34,39 | 04:13,22 | 6. M |
86. | 151 | Petr Tykal | CZ | MTX 1-03 | 08:36,57 | 04:13,70 | 13. HA |
87. | 196 | Pavel Nejedlý | CZ | Morris Austin Mini Cooper S | 08:36,70 | 04:16,94 | 14. HA |
88. | 155 | Zdeněk Hnilička | CZ | MTX 1-03 | 08:37,48 | 04:17,81 | 15. HA |
89. | 172 | Miroslav Ščibravý | SK | Škoda 130RS | 08:38,65 | 04:18,63 | 16. HA |
90. | 97 | Jan Hosnedl | CZ | Škoda Felicia | 08:44,63 | 04:21,50 | 22. A |
91. | 60 | Štefan Szöke | CZ | Škoda Felicia Pick-Up | 08:46,36 | 04:22,80 | 7. M |
92. | 98 | Petr Kořínek | CZ | Škoda Felicia | 08:47,42 | 04:20,61 | 23. A |
93. | 173 | Zdeněk Sekyrka | CZ | Škoda 130RS | 08:57,22 | 04:24,78 | 17. HA |
94. | 111 | Gabriela Jermanová-Sajlerová | CZ | Opel Astra GSi 16V | 09:06,99 | 04:30,87 | 9. SP |
95. | 62 | Ladislav Udržal | CZ | Škoda Felicia Pick-Up | 09:07,46 | 04:32,97 | 8. M |
96. | 185 | Vladimír Konicar | CZ | BMW 2002Ti | 09:09,54 | 04:31,21 | 18. HA |
97. | 150 | Ondřej Mikov | CZ | MTX 1-03 | 09:11,29 | 04:33,60 | 19. HA |
98. | 198 | Arnošt Neubauer | CZ | Porsche 911 | 09:12,40 | 04:35,89 | 20. HA |
99. | 154 | Kamila Stará | CZ | MTX 1-05 | 09:22,11 | 04:37,39 | 21. HA |
100. | 189 | Stefano Di Santi | I | Renault Alpine 110 | 09:35,70 | 04:45,79 | 22. HA |
101. | 186 | Milan Galáš | CZ | BMW 2002Ti | 09:37,00 | 04:47,71 | 23. HA |
102. | 169 | Gerd Fischer | A | Ford Escort | 09:46,51 | 04:50,77 | 24. HA |
103. | 190 | Alfred Mosler | D | Fiat 128SC | 09:46,51 | 04:51,83 | 25. HA |
104. | 200 | Zdeněk Vondrák | CZ | Austin Healey Sprite Mk.1 | 10:11,92 | 05:05,68 | 26. HA |
105. | 192 | Günther Kremel | A | Steyr Puch 650TR | 10:20,29 | 05:09,51 | 27. HA |
106. | 193 | Josef Štěrba | CZ | Fiat Abarth 1000TC | 10:24,20 | 05:10,59 | 28. HA |
107. | 194 | Heinrich Taubländer | A | Steyr Puch 500 Ph | 10:28,31 | 05:11,40 | 29. HA |
108. | 191 | Václav Štěrba | CZ | Fiat 127 | 10:31,53 | 05:14,39 | 30. HA |
109. | 184 | Jiří Kunc | CZ | BMW 2002Ti | 10:59,27 | 05:25,07 | 31. HA |
110. | 199 | František Čečil | CZ | Hakar | 11:13,24 | 05:32,00 | 32. HA |
111. | 45 | Patrik Rácz | SK | Peugeot 306 S16 | 12:01,67 | 04:09,32 | 6. F |
112. | 85 | Josef Stočes | CZ | Škoda Felicia | 19:30,61 | 15:18,80 | 24. A |
Zdroj dat: euromontagna.com, Ing. Roman Krejčí